sobota, 4 kwietnia 2015

III - Jesteś gejem?

Music <3

Siedziałem w kawiarni, w tej, której moja kochana mama kazała się stawić. Piłem moją ulubioną kawę, aż w końcu zauważyłem dziewczyna która weszła jak strzała do pomieszczenia, i szła w moim kierunku.
-Witam, jestem Angela Biegun. Byłam umówiona na wywiad.- uśmiechnięta szeroko, przywitała mnie, była piękną blondynką o niebieskich oczach, zęby miała proste i białe.
-Gregor...- przeszkodziła mi.
-Wiem jak ma Pan na nazwisko, może przejdziemy już do wywiadu, nie ukrywam że trochę mi spieszno.
-Dobrze, więc niech Pani zaczyna, a i proszę na mnie mówić Gregor nie Pan. Nie jestem aż taki stary.
-Więc Gregor- powiedziała z uśmiechem.-Co robisz w Polsce?
-Jestem tu ponieważ rodzice mają ważną sprawę a mi potrzebne są wakacje.
-Tak, niedługo zaczyna się sezon. Jakieś oczekiwania?
-Ma być tak dobry jak poprzedni.
-mhmm...-patrzyła na kartkę- A jak u Ciebie z miłością?
-Jeszcze nie znaleziona, choć szukam.
-To w takim razie muszę Cię spytać.- spojrzała na mnie- Jesteś gejem?
-CO??? Nie, interesują mnie kobiety, skąd takie pytanie ? Nie, jestem hetero.
-Tak myślałam.- powiedziała po nosem.- Koleżanki chciały mieć pewność.- uśmiechnęła się.-To w takim razie jakie cechy powinna mieć dziewczyna marzeń samego Gregora Schlierenzauer-a?
-Ma być Tobą.-powiedziałem, patrząc w jej w oczy.
OMG, powiedziałem to, nie mogę w to uwierzyć. Cisz między nami. Patrzenie w oczy, nikt nic nie powiedział, nikt nic nie chciał powiedzieć.Co zagłuszyło ta cisze? Mój telefon. Dostałem sms-a.

Alex
----------------------------------------------------------------------
Chłopie gdzie Ty jesteś? Czekamy na Ciebie przed domem. Schodź!!
-----------------------------------------------------------------------
-Fuck!-powiedziałem.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam po dłuższej przerwie !
Nie mam zbyt dużo do powiedzenia więc pytanie!

------------Pytanie:--------- Czy kiedykolwiek byłeś na konkursie skoków? Jak tak to gdzie ? :D

---------Odp----------Byłam w Zakopanem,  Gdy Kamil zdobył złoto a Małysz brąz :D

Chcecie jakiś konkurs? Odpowiedzcie w kom :D

Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Ta piosenką mnie urzekłaś :) Jak zobaczyłam co to za piosenka to już mi się mordka cieszyła. Gregor gejem hahaha dobre. Nie wyobrażam go sobie jako geja. Ale wypalił z tym "ma być Tobą". Komuś tu chyba testosteron buzuje. hahaha
    A co do pytania to nie, nigdy nie byłam na zawodach. Ale byłam na treningu w Szczyrku, trenowali chłopcy z kadry młodzików i dziewczyny. Ale się rozpisałam, to chyba najdłuższy z moich komentarzy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, fajnie ^^ czekam na kolejny ^^
    Co do pytania..to nigdy nie byłam na żadnym konkursie skokow narciarskich nad czym bardzo ubolewam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, fajnie ^^ czekam na kolejny ^^
    Co do pytania..to nigdy nie byłam na żadnym konkursie skokow narciarskich nad czym bardzo ubolewam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, fajnie ^^ czekam na kolejny ^^
    Co do pytania..to nigdy nie byłam na żadnym konkursie skokow narciarskich nad czym bardzo ubolewam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Więcej informacji na moim blogu: http://jegospojrzenie.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html ;*

    OdpowiedzUsuń